Naszym zdaniem
Hotel w tropikalnym stylu, usytuowany na rozległym, zielonym terenie przy piaszczystej plaży. Bogaty program animacyjny, muzyka na żywo, restauracje tematyczne. Stanowi część ogromnego kompleksu Gran Bahia Principe. Dobry stosunek jakości do ceny.
Położenie
Na wschodnim wybrzeżu Dominikany, przy szerokiej, piaszczystej plaży, ok. 25 km od lotniska w Punta Cana.
Wyposażenie
Całodobowa recepcja, kantor, bezpłatne Wi-Fi, 2 restauracje główne (bufety, kuchnia międzynarodowa), restauracje a'la carte (japońska, włoska, steak house), 2 bary w lobby, bary przy basenach, food truck, tropicana bar, restauracje i bary w w Beach House Las Olas przy plaży, sale konferencyjne, sklepiki, tour desk.
Goście mogą także korzystać z infrastruktury sąsiedniego hotelu Bahia Principe Grand Turquesa (prócz restauracji głównej).
Pokoje
Junior suite superior - pokój z balkonem lub tarasem, wyposażenie: jedno łóżko typu king-size lub dwa pojedyncze, klimatyzacja, wentylator, sejf, minibar, led TV sat, część wypoczynkowa z sofą, łazienka z wanną, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, żelazko/deska do prasowania. Powierzchnia - ok. 42 m kw.
Junior suite premium - pokój z balkonem lub tarasem, wyposażenie: jedno łóżko typu king-size lub dwa pojedyncze, klimatyzacja, wentylator, sejf, minibar, led TV sat, część wypoczynkowa z sofą, łazienka z prysznicem, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, żelazko/deska do prasowania. Powierzchnia - ok. 42 m kw. Pokoje odnowione w grudniu 2023 r.
2 bedroom family suite - 2 pokoje (w jednym łóżko typu king-size i rozkładana sofą, w drugim - rozkladana sofa), każdy pokój z łazienką (w jednej wanna, w drugiej prysznic) i TV. Maksymalne obłożenie: 6 osób dorosłych + 1 dziecko lub 5 osób dorosłych + 2 dzieci.
Wyżywienie
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufet), 3 kolacje w wybranych restauracjach la carte na tydzień, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe, minibar.
Sport i rozrywka
Kompleks basenów o nieregularnym kształcie, tarasy słoneczne, siatkówka plażowa, tenis stołowy, joga, minigolf, fitness center, animacje, program rozrywkowy, 1 godz. dziennie (zależne od możliwości; kajaki, kort tenisowy, snorkeling, rowery). Płatne: sporty motorowe, nurkowanie, spa, kasyno.
Na terenie hotelu znajduje się nowa (od grudnia 2023) przestrzeń rekreacyjno-gastronomiczna dla rodzin: La Isla (klub dla dzieci, plac zabaw, scena obrotowa, ścianka wspinaczkowa, strefa umiejętności psychomotorycznych dla najmłodszych, sklepiki, bar, fala rider, basen ze sztucznymi falami (opłaty), szkółka gotowania.
Dla dzieci
Klub dla dzieci, sala zabaw, plac zabaw, brodzik, aquapark w Bahia Principe Grand Turquesa, menu dziecięce, wysokie krzesełka w restauracjach, opiekunka (dodatkowo płatna).
Uwagi
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
Informujemy, że na niektórych trasach linii Air France może zdarzyć się dodatkowy postój samolotu na trasie powrotnej w Santo Domingo.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Od obywateli polskich wjeżdżających na terytorium Dominikany nie wymaga się wizy wjazdowej; Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięc oraz okazać bilet powrotny i wystarczające środki finansowe na pokrycie kosztów deklarowanego pobytu. Przepisy celne nie określają wysokości kwoty wymaganej na każdy dzień pobytu.
UWAGA! Klienci podróżujący na Dominikanę !
Od 29.11.2020 OBOWIĄZKOWO wymagane jest wypełnienie formularza na stronie https://eticket.migracion.gob.do/ przy wylocie na Dominikanę i przy powrocie z Dominikany.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT. Klienci Best Reisen objęci są anglojęzyczną obsługą telefoniczną lokalnego przedstawiciela.
Cena nie zawiera
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
COVID
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych